تماس با ما

از طریق پل های ارتباطی زیر آماده دریافت سوالات پیش از خرید، مشاوره، پشتیبانی و نظرات شما هستیم.

031-33510129

تماس با پشتیبانی

hello@ayoshop.ir

ایمیل پشتیبانی

131 clock
شنبه تا پنج شنبه / 9 صبح تا 9 شب

ساعات کاری

136 marker
-

آدرس دفتر فروش

86 earphones
-

تماس با پشتیبانی

hello@ayoshop.ir

ایمیل پشتیبانی

131 clock
شنبه تا پنج شنبه / 9 صبح تا 9 شب

ساعات کاری

136 marker
-

آدرس دفتر فروش

شاید جواب سوال شما اینجا باشه:

شیوه ارسال کالا چیست و چقدر طول میکشد سفارشم به دستم برسد؟

سفارش‌های آیوشاپ به تمامی نقاط کشور توسط پست پیشتاز و تیپاکس (به انتخاب شما) ارسال می‌شود.
روش تیپاکس معمولا سریعتر میباشد اما هزینه ارسال آن نیز متعاقبا بالاتر میباشد.
روش پست، در حال حاضر مقرون به صرفه ترین روش ارسال میباشد اما کمی زمان بر است.

پس از تحویل کالا توسط آیوشاپ به شرکت پست یا تیپاکس، پیامک رهگیری آن برای شما ارسال میگردد که میتوانید به صورت لحظه ای موقعیت سفارش خود را دنبال نمایید.
طبق تجربه، در هر دو روش، بسته به شهر مقصد، مرسوله بین یک تا سه روز کاری بعد به دست مشتری میرسد. اما از آنجا که مسئولیت حمل مرسوله بر عهده پست یا تیپاکس است، امکان ارائه زمان دقیق برای آیوشاپ وجود ندارد.

کلیه سفارش ها به صورت روزانه توسط آیوشاپ پردازش و بسته بندی شده و تحویل شرکت پست یا تیپاکس میگردند.

توجه شود که برای کالاهای حجیم، به دلیل محدودیت های شرکت پست، ارسال فقط توسط تیپاکس امکان پذیر است.

آیا امکان بازگرداندن کالا را دارم؟

بله حتما، با توجه به شرایط و رویه بازگشت کالا در آیوشاپ، تا 7 روز در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محصول با ما تماس گرفته و سپس آن را به آدرس ما بازگشت دهید. پس از تایید کارشناسان آیوشاپ، وجه واریزی برای شما مشتری عزیز بازگشت میگردد.

آیا میتوانم پس از ثبت سفارش آن را لغو کنم؟

چرا که نه! در صورتیکه از خرید خود منصرف شده اید، با ما تماس بگیرید، در صورتیکه هنوز سفارش شما را به شرکت پست یا تیپاکس تحویل نداده باشیم میتوانید آن را لغو کنید و وجه واریزی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

سفارش من شکسته یا آسیب دیده است، چه کار کنم؟

توصیه میشود در هنگام دریافت کالا از مامور پست، قبل از امضا، مرسوله را به دقت بررسی نمایید و در صورت وجود شکستگی یا هرگونه مشکل دیگر، از دریافت بسته خودداری نمایید (در اینصورت شرکت پست مرسوله را به مبدا عودت داده و ما نیز پس از دریافت مرسوله، وجه شما را به شکل کامل عودت خواهیم داد).

اما چنانچه سفارش خود را تحویل گرفته اید، نگران نباشید!
میتوانید تا 7 روز در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محصول با ما تماس گرفته و سپس آن را به آدرس ما بازگشت دهید. پس از تایید کارشناسان آیوشاپ، وجه واریزی برای شما مشتری عزیز بازگشت میگردد.

آیا امکان تغییر کالا پس از ثبت سفارش را دارم؟

به دلیل صدور فاکتور سیستمی، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، امکان تغییر در آن وجود ندارد. اما نگران نباشید! پس از ثبت سفارش، میتوانید نسبت به لغو سفارش (تا پیش از ارسال) اقدام کنید. برای تغییر سفارش، با لغو سفارش جاری و ایجاد سفارش جدید شما امکان دریافت مرسوله جدید خود را خواهید داشت.

چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از تکمیل پردازش کالا توسط آیوشاپ، شماره پیگیری پست یا تیپاکس از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد که میتوانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست، به صورت لحظه ای موقعیت سفارش خود را دنبال نمایید.

همچنین، پس از ثبت سفارش، میتوانید از طریق پنل کاربری خود در آیوشاپ، سفارشات جاری و قبلی خود را مشاهده و پیگیری نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال دیگر در خصوص سفارش خود میتوانید با ما تماس بگیرید.

خیالم از بابت بسته بندی سفارشم راحت باشد؟

کلیه مرسولات ارسالی آیوشاپ در بسته بندی مخصوص و با استحکام بالا قرار میگیرند تا از صدمات احتمالی در هنگام ارسال جلوگیری شود.
همچنین، کلیه مرسولات توسط شرکت پست تحت بیمه هستند و از مشتریان تقاضا میگردد در هنگام دریافت کالا از مامور پست، قبل از امضا، مرسوله را به دقت بررسی نمایید و در صورت وجود شکستگی یا هرگونه مشکل دیگر، از دریافت بسته خودداری نمایید (در اینصورت شرکت پست مرسوله را به مبدا عودت داده و ما نیز پس از دریافت مرسوله، وجه شما را به شکل کامل عودت خواهیم داد).

پرداخت به چه شیوه هایی امکان پذیر است؟

پرداخت در حال حاضر به شکل آنلاین و توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است.
فروشگاه آیو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و میتوانید با خیال راحت نسبت به پرداخت آنلاین اقدام فرمایید.

آیا برای خرید از آیوشاپ باید در سایت عضو شوم؟

برای فراهم کردن امکان پیگیری سفارشات، سفارش مجدد و امکانات دیگر، عضویت در آیوشاپ ضروریست.
اما! عضویت در سایت به صورت خودکار و در مراحل تسویه حساب تنها با وارد کردن شماره همراه انجام میگردد و نیازی به عضویت از قبل نیست.